1. nincssemim #943
    én a 90venes években tixtán edzetem évekig s most nem nagyon edzek de 42 évesen ugyan olyan ízmos vagyok mint 20éve na a has már nem xálkás de van mit mutogatnom ez azért van mert soha nem doppingoztam s nem erextetemle de jobb igy
  2. Natural #942
    KELLEMES KARÀCSONYT ès tàpanyagokban gazdag BOLDOG ÙJ ÈVET kivànok minden testèpitèst kedvelönek :izom2:
  3. Tuono #941
    Nem tudok edzeni :( először a csuklom ment ki, mire rendbejott most meg megtelt a garázs mindenféle cuccokkal és nem férek hozza a gepeimhez. Neki kell álljak a hétvégén elpakolni, mert nagyon hiányzik mar!
  4. Natural #940
    Egy L- Carnitinos üditö ital , ès a vèrzsirom àtalakul energiàvá. Jó! Hogy bedurrantam :D
  5. sutike80 #939
    Az én Párom szúrja magát elég keményen sajnos... Időnként iszonyatosan begyullad neki ez-az.. Ő a legjobb szeretne lenni, és ezen a szinten már mindenki szteroidozik... Azon a szinten,ahol én vagyok, felesleges, meg amúgy se jutna eszembe. 18évig élsportoltam, mostmár ,,pihenni,, szeretnék, nincsenek nagyratörő terveim :D ami a lényeg: hacsak nem akar valaki vb-t nyerni ne használjon szteroidot.. De egyéni vélemény :)
  6. viki #938
    Hasra szoktam edzeni elég sokat,de a popsim a sok korizástol eleve formás és kemény :P
  7. Natural #937
    Fekve-nyomàs 10 szer 10 , 90kiloval....elkèpesztö bedurranàs!! :erösvagyok:
  8. -oLd- #936
    Az üvöltés melyik illegális szertől van? http://subba.blog.hu/2010/11/2... :D :D :D
  9. Natural #935
    #934 A hatàs az ! De nem viszek be hormont , csak az öregedès miatt lelassult mellèk vesèt kezdem müködèsre ösztökèlni egy növényi kivonattal. Nagy külömbsèg . Gondolkodj logikusan . Mig fiatal vagy ès jol müködik a mellèkvesèd , akkor szteroidot hasznàlsz? Hàt nem! ...na!
  10. Tuono #934
    #933 A mellekvese termeli a szteroid hormonokat. Ha fokozod az olyan mintha szteroidoznal, csak saját forrásból. :)
  11. Natural #933
    Mellèk-vese hormon termelèst serkentö növènyi kivonatot hol lehet kapni? Nekem az hat legjobban.
  12. Natural #932
    Mind gondolkozok hogy milyen tàp.kiegèszitöt szedtem junius tàjèkàn ...akkor hatalmas jol rajzolt volt az izmom . Most nem sikerül elèrnem azt a formàt. Asszem vanadil szulfàtot , de nem biztos :mitis:
  13. Tuono #931
    #930 Akkor az. Mindegy. Lényeg hogy rémesen festett.
  14. Natural #930
    #929 Nem teso! A növekedèsi hormon nem csak az izmokat növeli hanem a belsöszerveket is. Naponta szurjàk , a hàjat kiègeti de az izmokat èpiti. De a szervezet sajàt hormon termelèse leàll mivel kivülröl nyomjàk be a hormont. Tehàt maga a tragèdia .
  15. Tuono #929
    #928 Engem nem kell meggyozz! Én semmilyen gyógyszert nem szedek. És láttam mar szteroidok hasú testepitot. A kockás hasa úgy fel volt puffadva mint egy lufi. Gondolom a maja rendesen megnagyobbodott.
  16. Natural #928
    #927 Nem egy olyan huszonèves sràcot ismerek aki a hirtelen oriàsi izmok büvöletèbe került . Szurattàk magukba az anabolikus szteroidokat hatalmas mennyisègü tesztoszteronnal . Most alig 26, 30évesen roncsok. Vègük van , muszàj megint szurjàk magukat mert a hormon rendszerük màr nem mülödik . Nöt nem kivànjàk , szexuàlisan vègük.
  17. Tuono #927
    #926 Nem kell. :)
  18. Natural #926
    #925 Mèrt kell szteroidot szedni? ....egy kox kura utàn szinte tök impotensè vàlnak . Nem jàtèk ez . Latom a goggle igènybe volt vève rendesen . De ott a felèt sem irjàk le a mellèkhatàsoknak . :D
  19. Tuono #925
    A Dianabol ráadásul egy eléggé majkarosito szer. Ha mar muszáj valami szedni, akkor talán kevésbé károsak az injekció formájú anyagok, vagy a non-steroidok pl a spiropent. Bár mellékhatása mindennek van, alaposan át kell gondolni mielőtt kolszolni kezd az ember. Márcsak azért is, mert ez is olyan mint a drog, nehéz róla lejonni.
  20. Natural #924
    #923 Aki szteroidot szed , iszonyatos leèpülès következik a szer abbahagyàsa utàn. Ezt eredmènyezi a szteroid ....legyengülès , teljes kàosz. Az idegeid is azèrt vannak ki. Pihenj 2hetet .ne edz semmit . Mègegyszer a szàdba ne vègy ilyesmit , injekciot se . Majd 2hèt mulva szedj olyasmit ami rendbe teszi a hormonrendszered. Majd elmondom üzibe mit